maandag 24 februari 2014

Afwisseling

De afgelopen week erg in de achtbaan gezeten. Hele slechte dagen hebben zich afgewisseleld met goeie dagen. Drukke dagen en rustigere dagen, maar heb me voorgenomen om deze week wat extra rust te nemen. Mijn rode bloedcellen HB, is ondanks de zakken bloed ook weer gedaald. Vanmiddag een afspraak met mijn hematoloog in de Tjongerschans. Maar eens kijken hoe we dit op kunnen vangen. Ik begin er ook weer geler uit te zien, dus mijn leverwaarden zijn ook niet al te best.
Gelukkig heb ik ook nog een paar dingen kunnen doen die ik erg graag wilde, zoals naar de condoleance van Lydia en het veertigfeestje van Christiaan. Ik was weer vroeg weg maar heb het toch nog even kunnen doen. Veel vrienden op bezoek gehad en nog even mijn buurman geweest, die zijn vader deze week naar het graf heeft moeten brengen. Ieder zijn eigen verdriet en het gaat maar door.  Gisteren weer een stuk gewandeld en onze kippen leggen eindelijk weer eieren. Gelukkig zitten we nooit zonder eieren, want buurman Sjouke zijn kippen geven momenteel zoveel eieren, dat hij wel een handeltje kan beginnen.
Zoals ik als noemde wordt aankomende week een rustigere week. Mijn zus komt uit Utrecht weer een lang weekend naar Terherne, dus zullen we die ook weer vaker zien en als ik me goed voel kan ik ze nog een lesje Yatzee geven.
Laten we hopen dat er komende week weer een hoop goeie dagen bijkomen en dat het weer vandaag zo mooi wordt als dat ze voorspeld hebben.

1 opmerking:

  1. Hopelijk heb je van de week goede dagen dan kun je je zus inmaken met yatzee onder het genot van een drankje en eier salade hihi go for it knuffel uit UMCG

    BeantwoordenVerwijderen