donderdag 13 februari 2014

Zware dag

Gisteren een zware dag gehad. Het begin van de dag ging erg goed, maar 's middags werd ik erg moe en misselijk. Ik lig nu in de Tjongerschans om weer twee zakjes RBC's (rode bloedcellen) te krijgen. Hopelijk knap ik hier weer snel van op. Ik lag hier al om negen uur en nu om elf uur is het bloed er nog niet.... Dit gaat een lang dagje worden.
Ik baal er enorm van dat ik steeds niet verder opknap. Ik heb in mijn hoofd mijn definitie van het "goed voelen" bijgesteld. Maar hoe veel beter kan je je nog voelen in mijn situatie? Wat is realistisch? Op dit moment heb ik natuurlijk weer van alles. Ik ben bijvoorbeeld net van de schimmels af, die ik in mijn mond en keel had. Maar nu is het helemaal pijnlijk. Zelfs water doorslikken doet pijn. Er zijn nog veel meer van die kleine ongemakjes, maar genoeg gezeurd daarover.
Verder heb ik wel een aardige week gehad. Vorige week zondag de kinderen op visite gehad, mijn dochter was jarig geweest en dat konden we mooi zo vieren. Even lekker gegeten en gezellig samen zijn. Ik heb nu deze week mooi de tijd gehad om de olympische spelen te kijken. Dat is wel een prettige afleiding. Vooral met al die medailles.....
Ik zal steeds meer proberen te genieten van elk moment dat goed is. Ik hoop dat de pijn in mijn keel snel wegtrekt, zodat ik weer lekkerder kan eten. 



1 opmerking:

  1. Hoi Wim,

    Ik hoop ook dat de pijjn in je keel beter wordt. Ik heb ook net alles weer kapot gehad van alle antibiotica en inderdaad alles wat je in je mond stopt doet zeer. Fijn dat je vorige week een aardige week hebt gehad.....probeer zoveel mogelijk van al die momenten te genieten...Ik hoop ook dat je veel van dat soort momenten nog zult hebben en dat je binnen kort weer lekker kunt eten...dikkeknuffel Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen