zaterdag 15 februari 2014

Verdriet

Gisteren een heel beroerde dag gehad. De hele dag op de bank gelegen. Voelde me zwak en erg moe. Het begon 's morgens al met koorts en pas 's avonds ging het weer een beetje. Gelukkig vanmorgen beter opgestaan en voel me nu ook een heel stuk beter. Misschien had ik de rust gewoon even nodig of het kwam omdat er geen schaatsen op televisie was.
Eergisteren het bericht gekregen dat Lydia, de vrouw van een collega, is overleden aan de gevolgen van kanker. Een vrouw waar ik altijd heel veel respect voor heb gehad. Het nieuws kwam voor mij als een bom binnen, ik werd er erg emotioneel van. Helaas zijn de uitzaaiingen haar teveel geworden. Wat zal Paul een zware tijd doormaken nu. Altijd positief ingesteld geweest en ondanks de ellende van de ziekte toch altijd geprobeerd door te gaan met genieten van het leven. Ik weet dat ik de volgende ben die het gevecht gaat verliezen. Erg confronterend weer. Ik hoop tot het eind net zoveel kracht te hebben als Lydia.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten