dinsdag 7 januari 2014

Bedankt

Het is nu al weer een paar dagen dat we weten dat ik niet meer beter wordt. Het was een heel zwaar weekend, waarvan we nu weer een beetje aan het bijkomen zijn. Verder is er uiteraard nog niet veel veranderd. We wachten op een oproep van het RIF (Radiologisch Instituut Friesland) om te beginnen met de bestralingen. Gelukkig kan dit nu in Leeuwarden in plaats van Groningen. Dit scheelt mij een uur reistijd per dag. De pijn heb ik nog steeds redelijk onder controle. Ik hoop dat de bestralingen snel beginnen, zodat ik minder pijn en last heb van de tumor. 
Vandaag hebben ze internet en televisie van ziggo aangelegd. Bedankt Oebele! Eindelijk kunnen we thuis gewoon internetten, dit is toch wel een hele mooie ontwikkeling. Als je iets niet hebt merk je pas dat je er veel gebruik van maakt.
Wij willen graag iedereen bedanken voor alle kaartjes, bloemen, Facebookreacties, priveberichten, sms'jes en whatsappberichten. Er zijn bijna geen woorden voor, maar wij vinden het fantastisch dat er zoveel mensen aan ons denken. De steun en medeleven doen ons erg goed en hebben veel bij ons losgemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten