donderdag 30 januari 2014

Redelijke week

Vandaag begon de dag helaas weer met koorts. Het was snel onder controle, dus de rest van de dag ging weer prima. Zondag tot en met dinsdag geen koorts gehad. Dat waren voor mij dus vrij goeie dagen. Het is nog lang niet optimaal en ben nog niet goed genoeg geweest om met de nieuwe medicijnen te beginnen. Morgen laat ik mijn bloed weer prikken en maandag heb ik een gesprek met mijn hematoloog over of we kunnen beginnen. Aangezien ik nog steeds koortsaanvallen heb, zoals gisteren en eergisteren ben ik bang dat er wel wat mis is met mijn galwegen, er zal toch wel ergens een bron van infectie zitten. Ik zit standaard al aan de antibiotica en dat lijkt dus niet voldoende te helpen.
Deze week was voor de rest toch redelijk. Nog wat bezoek gehad en op pad geweest. Vandaag zijn mijn zus en zwager uit Utrecht naar Fryslân gekomen voor een weekendje. Erg gezellig, al hebben ze niet het mooiste weer voor een weekendje weg.
Medisch gezien was het een rustig weekje zonder ziekenhuisbezoek. Ook wel weer eens lekker om mee te maken. Hopelijk blijft het een hele tijd zo rustig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten