maandag 20 januari 2014

Ontslag

Het is weer maandagmorgen. Mijn centerparcsweekend in de Tjongerschans zit er weer op. Nog even wachten op mijn schatje en dan snel naar huis. Ik voel me gelukkig weer een stuk beter dan vrijdag. De pijn is zo goed als weg, ik kan weer vast voedsel eten en de misselijkheid en het overgeven is ook gestopt. Het was wel goed om weer even opgelapt te worden en ik heb het idee dat de bestralingen ook hun vruchten beginnen af te werpen. Vanmiddag bestraling nummer drie in Leeuwarden en dan nog twee te gaan. 
Mijn dokter heeft nog een optie met medicijnen voor me. Geen chemo, maar een kuur met Revlimid. Dit is een middel dat normaal voor andere aandoeningen wordt gebruikt, maar er zijn resultaten gehaald bij agressieve lymfomen, dus hij wil mij deze kans wel geven. De bijwerkingen zijn, in vergelijking tot chemo, heel minimaal. Deze kans pak ik dus met beide handen aan. Het zal niet zo zijn dat dit mij beter zal maken, maar alle beetjes helpen uiteraard. Vrijdag kan ik al beginnen, ik ben benieuwd........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten