woensdag 22 januari 2014

Zware strijd

Het afgelopen weekend en maandagmorgen voelde ik mij behoorlijk goed. Minder pijn, ik voelde mijzelf fitter en ik had geen last van misselijkheid meer. Maandagmiddag ben ik weer bestraald. Van de bestraling zelf heb ik geen last gehad. 'S middags nog gezellig bezoek gehad, maar toen ging het mis. Weer pijn, misselijkheid en overgeven. Dit heeft de hele nacht geduurd. Het was een hel, maar toch hebben we het weer overleefd. Door de bestralingen zwelt het gebied waar ze bestralen op en kunnen dit soort dingen gebeuren, zeker bij deze hoge dosissen. Dinsdag voor bestraling nummer vier geweest en met de dokter afgesproken dat we het bij deze vier zouden houden. Het is zo'n hoge dosis geweest, dat vier in plaats van vijf bestralingen ook voldoende effect moeten hebben. Gisteravond weer een behoorlijk beroerde avond gehad dus. Vannacht ging het wel. Ik heb goed geslapen en de misselijkheid valt nu ook heel erg mee. Ik ben alleen duizelig op dit moment, maar dat trekt vast wel weer snel weg.
Ik wil graag iedereen bedanken voor alle lieve kaartjes en bloemen, die ik de afgelopen tijd heb gekregen. Wij hebben hier veel steun aan gehad.
We gaan nu strijden voor een betere tijd. Als de bestralingen hun werk goed hebben gedaan en mijn medicijnen gaan het goed doen, dan hoop ik binnenkort er beter en fitter voor te staan. Ik hoop nog één keer een goede tijd te kunnen krijgen........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten