donderdag 9 januari 2014

RIF

Gisteren weer een goeie dag gehad, terwijl ik me eergisteren niet zo best voelde. Vandaag begon ook wel goed, ik moest alleen vanmiddag overgeven. Daarna even geslapen en nu gaat het wel weer. Vanavond even een potje klaverjassen met vrienden, gezellig even er tussen uit. Ginny heeft vandaag ook een mooie dag gehad bij de Friese hengstenkeuring in Leeuwarden.
Morgenochtend moeten we om negen uur al in het RIF (Radiologisch Instituut Friesland) zijn in Leeuwarden voor een gesprek over mijn bestralingen, die hopelijk volgende week beginnen. De boel begint weer aardig verstopt te raken, dus het wordt de hoogste tijd. Nieuwe stents plaatsen heeft op dit moment ook niet echt heel veel meerwaarde denk ik.
Morgen komen er nog twee collega's op bezoek voor mijn middagdutje, gezellig. Ik kan niet heel vaak bezoek ontvangen, maar als er iemand is, is dat altijd wel prettig. Soms zeg ik weleens iemand af of zelfs als ze aan de deur staan zonder afspraak kan het zijn dat het niet uitkomt. Dit vind ik wel rottig om te handhaven, maar ik moet nu goed om mijn rust denken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten