zaterdag 18 januari 2014

Weer veranderingen

In de nacht van donderdag op vrijdag werd ik wakker van koude rillingen. De voorbode van hoge koorts. Ik moest ook overgeven. Ik heb paracetamol genomen en na een half uurtje ging het weer aardig en ben ik met een temp van 38.5 graden weer in slaap gevallen. Rond acht uur werd ik weer wakker, maar nu met een temp van 39.7, dus maar wat eerder naar het ziekenhuis dan gepland.
Eerst langs de oncologie gegaan, waar ze me vrijwel direct doorstuurden naar de spoedeisende hulp. Uiteindelijk weer aan de antibiotica, de bestraling kon niet door gaan en de geplande sonde, die ze zouden plaatsen, is ook maar uitgesteld. Het liep dus heel anders dan gepland.
Nu ben ik voor in ieder geval dit weekend weer opgenomen in de Tjongerschans. Het gaat al weer een stuk beter met me. De koorts is weg, ik voel me minder misselijk en mijn pijn is ook erg goed onder controle. De pijn is al tijden niet meer zo laag geweest. De bestralingen gaan er maandag waarschijnlijk gewoon weer hervatten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten