donderdag 12 december 2013

Genieten

Ik ben al weer een week thuis. Het bevalt me erg goed en we voelen ons ook echt thuis hier. Helaas hebben we nog steeds geen internetverbinding, maar zonder is ook wel te overleven. Het lijken wel twee weken, dus dat is heel positief. De woonunit is droog, warm, knus en gezellig. Ik voel me nog steeds goed, naar omstandigheden uiteraard. De enige echte klacht die ik heb is moeheid. De ene dag is het wat meer aanwezig dan de andere dag, maar ik ben blij dat dit de enige klacht is.
Vandaag bloed laten prikken in de Tjongerschans. Dat scheelde me weer een ritje Groningen. Morgen krijg ik telefonisch de uitslag. Gelukkig hebben we zelf al even kunnen kijken naar de uitslag en het lijkt er op dat het allemaal nog redelijk binnen de grenzen ligt voor mij, dus het zal wel niet nodig zijn om op dit moment een bloedtransfusie te moeten doen.
Volgende week woensdag heb ik mijn PET-scan. Daar kijk ik erg naar uit. Ik ben heel benieuwd hoe het er nu allemaal uitziet aan de binnenkant en of de chemo en bestralingen hun werk goed hebben gedaan tot nu toe. Mede namens de afnemende leverwaarden en veranderd gevoel in de buik, ga ik er van uit dat er goed resultaat is geboekt. Maar goed, eerst zien en dan geloven. Als het er allemaal goed uitziet, kunnen we doorgaan met de chemo. Nog twee te gaan en dan de stamceltransplantatie....
Eerst maar lekker bijkomen hier in Haskerhorne. Mijn gewicht gaat weer de goede kant op en de volgende chemo ga ik sterker in dan de vorige, dus dat geeft me goed moed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten