zondag 29 december 2013

Meer morfine

Gisteren veel pijn gehad. Deze werd gedurende de avond alleen maar erger. Gisteravond zijn de methadon en andere opiaten nog eens flink verhoogd en heb ik nog redelijk kunnen slapen. De pijn is nog niet helemaal weg, maar er is een stuk beter mee om te gaan nu. Ik hoop dat dit zo blijft en anders verhogen we nog meer.... Het enige nadeel is dat ik nu de hele dag stoned ben.
Gisteravond nog misselijk geweest en heb ik overgegeven. Waarschijnlijk door de hoge dosering morfine. Ik heb het weer voor elkaar gekregen om mijn maagsonde eruit te spugen. Het voordeel was dat ik er voor kon kiezen om vanochtend pas weer een nieuwe te plaatsen. Het was heerlijk om even een keer zonder sonde te slapen.
De maag-lever-darmartsen hebben gisteren nog naar mijn pancreas gekeken. De kop zag er niet echt helemaal goed uit, maar de bloedwaarden (amylase) leken normaal, dus er wordt geen actie op ondernomen. Morgen hoop ik er meer over te horen. Voorlopig ben ik al blij dat de pijn onder redelijke controle is.
Vandaag heel veel bezoek gehad, dus de dag vloog voorbij. Nu is de rust weergekeerd en zal ik mezelf eens even lekker in de ruststand werpen. Waarschijnlijk beginnen we dinsdag, woensdag of donderdag met de chemokuur......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten