vrijdag 20 december 2013

Uitstel door uitslag

Even een kort berichtje via de telefoon. Gisteren belde mijn hematoloog mij met de uitslag van de PET-scan. Er was goed nieuws. De tumor is aanzienlijk kleiner geworden en mijn galwegen zijn niet meer gestuwd. Dit is positief, maar..... er is bij mij altijd een maar! Ze hebben wel weer een nieuw plekje ontdekt in mijn lever. Dit lijkt, volgens de radioloog, een opeenhoping van gal in mijn lever. Dit gaan ze nu eerst onderzoeken. Weer een tegenvaller. Vandaag heb ik me weer gemeld in het UMCG. Eerst bloed laten prikken en nu lig ik op mijn kamer in het ziekenhuis te wachten of er misschien een dokter is die nog wat wil bekijken aan me. De leverartsen gaan er nu goed naar kijken. Ik mag vanmiddag wel weer naar huis op weekendverlof en maandag gaan ze weer verder met onderzoeken. Dan wordt er onder andere nog een echo gemaakt. De chemo is in eerste instantie dus uitgesteld naar dinsdag. Het was even balen, maar ik heb het allemaal al weer geaccepteerd. Er komt vast wel een keer een dag dat ik van een dokter alleen maar positief nieuws krijg. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten