vrijdag 29 november 2013

Nieuwe stents

Gisteren is het dan gebeurt. Ik heb weer twee nieuwe stents. De voorbereiding was niet zoals andere keren. Er waren een paar dingen anders en ik heb daar maar even een time out ingelast. Ik zal er niet te diep op ingaan, maar het is uiteindelijk goedgekomen. Ik werd na de ingreep wakker zonder erge pijn. Dit komt misschien omdat mijn uitgangspositie anders was dan bij de andere stentwissels, maar het was wel een hele prettige ervaring.
Weer terug op de afdeling was ik erg moe. Ik heb veel geslapen en voelde me niet zo fit. In de avond was ik ook misselijk en heb ik Primperan (tegen de misselijkheid) gekregen. Vanmorgen was het daarvoor te laat. Voor ik op de bel kon drukken voor Primperan had ik al overgegeven. Het voelt een beetje als eigen schuld, dikke bult. Ik was tot na de ingreep zestien uur nuchter geweest en toen ben ik weer meteen met twee liter sondevoeding begonnen. Dit is best een hoop. Nog twee keer vla en een toetje gegeten en dit allemaal nadat ze in mijn maag aan het rommelen zijn geweest. Nu ben ik dus weer begonnen met het rustig opbouwen van de sondevoeding.
Vanmorgen van de dokter te horen gekregen dat ze de stamcelmobilisatie pas gaan doen na de volgende kuur. Ik moet nog eens vragen hoeveel dagen dat duurt en hoe dat precies in zijn werk gaat. Als ik het dan snap, zal ik het op mijn blog zetten. Verder is het nu afwachten of mijn bloedwaarden goed genoeg zijn, zodat ik morgen met de R-VIM kuur kan beginnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten